System logo
ZRM - logo
City logo
City logo

FAQ

Jak dokonać płatności w Systemie?

Konto możesz zasilić za pomocą płatności internetowej PayU - to płatność natychmiastowa, z wykorzystaniem przelewów internetowych, kart płatniczych oraz BLIK.

Stacja jest pełna, co mam zrobić?

Aby zakończyć wypożyczenie przypnij rower linką do stacji, a następnie zwróć rower za pomocą APLIKACJI MOBILNEJ lub bezpośrednio kontaktując się z Infolinią pod numerem telefonu: 33 444 88 88.

Co zrobić jeśli zapomnę numeru PIN?

Zadzwoń na naszą infolinię pod numer telefonu: 33 444 88 88.

Czy istnieje minimalny wiek dla użytkownika Systemu?

Ze Zgierskiego Roweru Miejskiego może korzystać każdy, kto ma kartę rowerową albo prawo jazdy odpowiedniej kategorii. Osoby poniżej 18 roku życia mogą zarejestrować się w systemie za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.
Odpowiedni formularz znajduje się w Regulaminie Systemu na stronie: www.rowerzgierz.pl w zakładce Rejestracja lub REGULAMIN.
Podpisany i wypełniony formularz należy wysłać na adres: BikeU Sp. z o.o., Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa.

Czy zarejestrowany w systemie Zgierskiego Roweru Miejskiego mogę korzystać z rowerów w innych miastach?

Nie – rejestracja w systemie Zgierskiego Roweru Miejskiego i zaakceptowanie Regulaminu nie umożliwia korzystania z systemów rowerów miejskich w innych miastach.

Czy mogę zrobić przerwę w trakcie jazdy i zostawić rower na kilka minut?

Oczywiście, zachowując przy tym podstawowe środki ostrożności: nie zostawiajmy roweru w miejscach odosobnionych czy „ryzykownych” i przypinajmy je odpowiednio linką z zamkiem szyfrowym do stałych, solidnych elementów - wówczas na pewno nic się nie stanie.
Inna osoba nie może takiego roweru – odpowiednio przypiętego na zamek szyfrowy - wypożyczyć.

Co zrobić, jeśli znajdę porzucony lub zdewastowany rower?

Jeśli zauważysz porzucony lub zdewastowany rower skontaktuj się z infolinią: 33 444 88 88. Nasz Serwis przyjedzie we wskazane przez Ciebie miejsce i zabezpieczy rower.

Kto odpowiada za zniszczony rower?

Od momentu wypożyczenia roweru do zwrotu jednośladu w stacji, za rower odpowiada Użytkownik.
Jeśli podczas użytkowania rower zostanie uszkodzony z Twojej winy, niestety to Ty będziesz musiał ponieść koszty jego naprawy. Ale spokojnie – jeśli nie Ty będziesz odpowiedzialny za uszkodzenie roweru i zgłosisz nam bezzwłocznie całe zajście, nie poniesiesz konsekwencji.

Ile rowerów mogę wypożyczyć?

Na jedno konto możesz wypożyczyć 1 rower

Dostałem sms z informacją, że rower, który użytkowałem zaginął. Czy będę odpowiadał za zaginiony rower?

Nie. Jeśli zwróciłeś go prawidłowo w systemie i uda nam się to wspólnie potwierdzić, nie będziesz musiał martwić się konsekwencjami.
Mamy określoną procedurę postępowania w przypadku zaginięcia roweru – kontaktujemy się z ostatnim użytkownikiem po 8h i 12h i prosimy o pomoc w odnalezieniu jednośladu. Każdy przypadek jednak traktujemy indywidualnie.

Co zrobić, jeśli system naliczył mi nieodpowiednią opłatę?

Jeśli kwota, jaka została naliczona za korzystanie z systemu, nie jest zgodna ze stanem faktycznym, złóż reklamację, wysyłając do nas wiadomość na adres bok@rowerzgierz.pl w ciągu 7 dni od zdarzenia.
Na rozpatrzenie reklamacji mamy 21 dni. Postaramy się jednak odpowiedzieć na nią tak szybko, jak to możliwe.

Co zrobić, jeśli mam problem z wypożyczeniem lub zwrotem roweru przy terminalu?

W przypadku problemów skontaktuj się z infolinią. Będziesz mógł szybko i sprawnie przeprowadzić wybraną operację.
Jesteśmy do dyspozycji pod numerem telefonu: 33 444 88 88; 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

W jakich miesiącach mogę korzystać z Systemu?

W 2018 roku System działa w okresie do dnia 31 października.